בר מים - לשתות מים בריאים וטובים בבית ובמשרד

בשביל לשתות מים בריאים, צלולים וטעימים, לא צריך לסחוב בקבוקים כבדים. בר מים איכותי יעניק לכם מים צלולים וזכים במטבח בבית, בעבודה ובכל מקום שרק תרצו. התקשרו עכשיו או השאירו את פרטיכם – ואתם בדרך ליהנות ממים כמו שלא טעמתם מעולם.

מלאו פרטים וקבלו הצעת מחיר לרכישה או תיקון של בר מים

תוכן עניינים

היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות של השקעה בהרגלי צריכת המים. מים הם מרכיב חשוב בחיינו ובבריאותנו וצריך להקפיד לשתות לעיתים קרובות. על איכות המים אסור להתפשר וגם לא על הכמות. בדור שלנו אנחנו אוהבים לעשות דברים מהר, ולכן רבים החליטו להפסיק עם מים מהברז ולהתחדש בבר מים שמספק שפע מים קרים או חמים, רעננים ובריאים. מדוע כדאי לכם לקנות לבית או למשרד בר מים, וכיצד תבחרו בר מים מומלץ? על כך נרחיב במדריך זה.

יתרונות בר מים

לא סתם אתם רואים ברי מים במשרד, אצל חברים ובכל מקום למעשה. לרכישת בר מים ישנם יתרונות רבים: בריאותיים, סביבתיים, כלכליים וכמובן שיקולי נוחות. אם אתם עוד לא בטוחים שבר מים הוא הפתרון בשבילכם, ריכזנו עבורכם מספר יתרונות של בר מים:

  • פתרון ידידותי לסביבה

בכל שנה עושים שימוש במיליארדי בקבוקי מים חד פעמיים ברחבי העולם. המשמעות היא כמות עצומה של זבל שמזהם את האוקיינוסים וגם ייצור מסיבי ומזהם של בקבוקי פלסטיק. אז אתם אומרים לעצמכם – נמחזר! אבל תרצו לדעת שגם מחזור הוא דבר מזהם, והפתרון הידידותי לסביבה הוא לא להשתמש יותר בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. וזאת כאמור ניתן לעשות עם בר מים – אין צורך בבקבוקים יותר, תוכלו להנות ממים צוננים מהברז לכוס.

  • הדרך לשמור על הבריאות

תהיו כנים עם עצמכם – כמה כוסות מים אתם שותים ביום? עבור רוב האנשים שאין להם בר מים בסביבה התשובה היא פחות ממה שצריך. רופאים ממליצים לצרוך בין 8 ל-12 כוסות מים ביום, ורבים לא עומדים בכך מהסיבה הפשוטה שזה לא תמיד נוח לשתות מים. בר מים מאפשר לכם לצרוך את כמות המים שאתם צריכים בקלות ולהנות ממים איכותיים, טעימים ובריאים בכמות המספיקה.

  • לא צריך לקרר או לחמם מים

רוב האנשים לא אוהבים מים בטמפרטורת החדר וזה מובן לחלוטין. בדרך כלל, או שאנחנו רוצים מים קרים להרוות את צימאוננו או שאנחנו רוצים מים חמים לקפה או לתה. אז כשאין בר מים אנחנו תמיד צריכים להקפיד שיהיו זמינים בקבוקי מים קרים במקרר, וכשאנחנו רוצים קפה צריך להעמיד קומקום. בר מים חוסך את הפרוצדורות הללו ומאפשר לנו להנות בו ברגע ממים קרים או חמים לבחירתנו.

  • וויסות טמפרטורה מתאימה

אז לא רק שניתן להנות ממים קרים או חמים מתי שרק תרצו, ישנם מכשירים המאפשרים לקבוע את הטמפרטורה של המים לפי ההעדפות שלכם. כך למשל אם אתם אוהבים את הקפה שלכם חם אך לא רותח, תוכלו לווסת את הטמפרטורה כך שלא תהיה חמה מדי. זאת אפשרות שהיא לא רק שימושית, אלא שומרת על הבטיחות אם יש לכם ילדים בבית.

  • בטווח הרחוק מדובר בחיסכון

אז כן, רכישת בר מים נראית בהתחלה כהשקעה כספית, אך בסופו של דבר מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה. במקום לרכוש עשרות בקבוקי מים מינרלים בשנה, תוכלו להנות ממים בו ברגע כמעט בחינם.

 

כיצד נבחר בר מים מומלץ?

מזל טוב – החלטתם שהגיע הזמן להתחדש בבר מים. למרבה השמחה כיום יש אפשרויות שונות לבחור מתוכן אך הצד השני של המטבע הוא שצריך, ובכן, לבחור. אז איך יודעים לבחור את בר המים המתאים? ריכזנו עבורכם מספר טיפים:

  • וודאו שהמכשיר עם תקן:

המים נכנסים לגוף שלנו ואסור בשום אופן להתפשר על איכותם. מסיבה זו חשוב מאוד לוודא שבר המים הוא עם תקן של מכון התקנים הישראלי – תקן 1505 הרלוונטי למערכות טיפול במים. חשוב לשים לב שישנן חברות שמציגות תקן 900 כאסמכתא לאיכות, אך לא מדובר בתקן איכות למים אלא בתקן בטיחות לחשמל. המכשיר צריך גם את זה וגם את זה.

  • מכשיר מכני מול דיגיטלי:

רבים מתלבטים בין בחירת מכשיר מכני למכשיר דיגיטלי. לשני אלו יש יתרונות שונים וההתאמה היא אינדיבידואלית. באופן כללי, מכשיר דיגיטלי הוא מכשיר מתקדם ומשכולל יותר ומכיל יותר אפשרויות, כגון וויסות מדויק של הטמפרטורה, מצב חיסכון בחשמל וכדומה. היתרונות של מכשיר מכני מאידך קשורים לפשטות שלו, ולכך שיש לו פחות חלקים ורכיבים, מה שמפחית את הסיכוי שיהיו בו תקלות.

  • תחזוקה: בדקו מראש מהי קלות התחזוקה של המכשיר וגם כמה זה יעלה לכם. יש לבדוק שבמידה וצריך להחליף רכיבים מסוימים ניתן לעשות זאת בעצמכם או לחלופין כמה יעלה לכם להזמין טכנאי שיבצע את ההחלפה בשבילכם.
  • אחריות: לרוב המכשירים ישנם אחריות למשך שנה אחת, אך חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות ולבדוק מה האחריות כוללת, או ליתר דיוק מה היא לא כוללת. באופן כללי החלקים שנוטים להתקלקל הם המצוף בשל לחץ מים גבוה בצנרת הדירה ומערכת החימום בשל הצטברות אבנית. וודאו שהאחריות לא מחריגה רכיבים אלו, וכמו כן בדקו לגבי כל רכיב שהיא כן מחריגה.
  • בטיחות: אם יש לכם ילדים בבית חשוב מאוד שהמכשיר יהיה בטיחותי עבורם, בעיקר בכל מה שקשור לשימוש במים חמים. ניתן להתקין התקני בטיחות המונעים גישה מילדים לברז המים החמים ואנחנו ממליצים מאוד לעשות זאת.

 

האם מומלץ להתקין בר מים לבד או להזמין מתקין מקצועי?

יש אנשים שחושבים שלהתקין בר מים לבד יחסוך להם כסף, אבל בסופו של דבר זה עלול לעלות לכם יותר. התקנה חובבנית יכולה להרוס לכם רכיבים מסוימים בבר המים ויתקן שהאחריות לא תכסה זאת מכיוון שהתקנתם בעצמכם באופן שלא אמורים לעשות זאת. אל תסתבכו עם זה – דברו עם טכנאי שיעשה בשבילכם את העבודה במהירות ובחיוך.