055-939-7736

א-ה 09:00-17:30

טכנאי תמי 4 בראשון לציון

טכנאי תמי 4 ראשון לציון מעניק שירותי תיקונים לכל בר מים, בלי דמי מנוי חודשיים ובלי לשבור את הראש

לקבלת הצעת מחיר

כבר קשה שלא לשים לב לזה: בכל מקום שהולכים אליו יש בר מים. אם נחשוב על זה ברצינות לרגע ממש אין סיבה להיות מופתעים מכך: מדובר בפתרון נהדר שנאפשר לנו לצרוך את כמות המים הנדרשת לתפקוד בריא של הגוף שלנו בקלות. בעולם בו המודעות לבריאות שלנו רק הולכת ועולה אין פלא שיותר ויותר אנשים מוכנים להשקיע במכשירים טכנולוגיים שמסייעים לנו לשמור על שגרה בריאה יותר. במאמר זה נרחיב על יתרונות של בר מים ומה לעשות במקרה של תקלה, ומתי כדאי לקרוא לטכנאי תמי 4 בראשון לציון.

כך ברי המים כבשו את העולם

זה לא מפתיע שברי מים הפכו ללהיט. לבר מים יש יתרונות רבים על פני האלטרנטיבות, ואלו חלק מהם:

  • שמירה על הסביבה: אנשים רוצים להנות מגישה מתמדת למים מינרלים וזה בהחלט מובן. הבעיה היא שמיליארדי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים נזרקים לאשפה כל שנה ומזהמים את משאבי הטבע היפים שלנו. בר מים הוא פתרון נהדר לכך שמאפשר לנו לוותר על בקבוקי פלסטיק חד פעמיים ולשמור על הסביבה.
  • כשנוח לשתות שותים יותר: לפי מחקרים רפואיים גבר ממוצע צריך לשתות כ-3 ליטר מים ביום ואישה ממוצעת צריכה לשתות כ-2.2 ליטר מים ביום. רבים מאיתנו לא מקפידים על כך, ואת התוצאות אפשר להרגיש על בשרנו – כאבי ראש, עייפות, חולשה ובמקרים קיצוניים התייבשות. כשיש בר מים בסביבה זה ממש קל ונוח לשתות מים קרים מתי שרק תרצו, וככה שותים יותר.
  • מים חמים לקפה ברגע: רבים מאיתנו אוהבים קפה חם או תה בבוקר, אבל בואו נגיד את האמת – זה די מעצבן כשצריך להמתין עד שהמיחם יחמם את המים, בעיקר כשאנחנו צריכים למהר לצאת לעבודה. עם בר מים אין צורך לחכות – לוחצים על הכפתור וממלאים את הכוס במים חמים.
  • סינון: עוד יתרון של בר מים הוא שניתן לקנות בר מים שמסנן את המים. זה מיועד בעיקר למי שלא אוהבים את הטעם של המים מהברז. במקום לקנות כל פעם מים מינרלים ולהצטרך לסחוב אותם בר המים יעשה את העבודה.

מה קורה כשיש תקלה?

בר מים הוא מכשיר שנמצא בשימוש די מסיבי, ולכן הגיוני שמפעם לפעם יהיו תקלות. באופן כללי יש תקלות שניתן לפתור בעצמנו אך עבור תקלות מסובכות יותר נצטרך לקרוא לטכנאי. אלה הן כמה מהתקלות הנפוצות:

  • המכשיר לא מוציא מים: במקרה כזה יתכן ויש הפסקת מים, הסנן זז ממקומו, החיבור לחשמל או לצנרת לא תקין או שהשקע לא עובד. בדקו שאין תקלה מסוג כזה, ובמידה והמכשיר עדיין לא עובד צרו קשר עם טכנאי.
  • נזילות: נזילה יכולה להתקיים מחוץ למכשיר או שהיא יכולה להגיע מבר המים עצמו. במקרה הראשון יש לבדוק את אם חיבור המים לצנרת תקין וכן אם מיכל איסוף המים התמלא ונדרש לרוקן אותו. במקרה השני יש לנתק את המכשיר מחשמל ולקרוא לטכנאי.
  • אין מים קרים: סיבה אפשרית לכך שהמים שיוצאים לא קרים יכולה להיות אם המכשיר שלכם נמצא במצב חיסכון בחשמל. אם זה המצב המתינו מספר דקות עד שהמכשיר יחזור למצב עבודה. כמו כן יתכן והיתה צריכת מים מרובה ונגמרו המים הקרים, וגם במקרה זה יש להמתין כמה דקות עד שהמים יתקררו.

טכנאי תמי 4 בראשון לציון

מחפשים טכנאי תמי 4 בראשון לציון? חשוב שתמיד יהיה לכם בהיכון מספר של טכנאי בר מים שמספק שירות באזור מגוריכם. כדאי שהטכנאי יהיה זמין לקריאות שלכם ויוכל לטפל בבעיה במינימום זמן. 

כשמדובר על תיקון של בר מים, או מתקן תמי 4, אתם יכולים להיות בטוחים שאם אתם יוצרים איתנו קשר, תיהנו משירות מקצועי מאוד של טכנאי בר מים. הטכנאים שלנו יעניקו לך ראש שקט וביטחון מלא שמי השתייה שלך טובים, ומתקן המים עושה עבודה מצוינת.

תושבי ראשון לציון יכולים להיות שקטים – טכנאי תמי 4 בראשון לציון כאן בשבילכם!