055-939-7736

א-ה 09:00-17:30

טכנאי תמי 4 בבני ברק

לא צריך לשלם דמי מנוי חודשיים! טכנאי תמי 4 בבני ברק כאן לשירותכם - צרו קשר וקבלו שירות מהיר

לקבלת הצעת מחיר

אחד ממכשירי החשמל הנפוצים לשימוש ביתי ומשרדי כאחד הוא בר מים – ואין מה להתפלא: מים איכותיים, בריאים, טעימים וקרים או חמים בזמינות גבוהה כבר מזמן לא נחשבים למותרות ומדובר בדבר בסיסי. בר מים הוא מכשיר שנמצא בשימוש תכוף ויומיומי, ולכן לעיתים קורה ואנחנו עומדים בפני תקלות מסוגים שונים ונזקקים להזמין טכנאי. מהן התקלות הנפוצות, וכיצד נבחר טכנאי תמי 4 בבני ברק? כל זאת ועוד במאמר הבא.

תקלות נפוצות בבר מים ודרכי התמודדות

בבר מים יכולות להיות תקלות מסוגים שונים. במקרים מסוימים תוכלו לטפל בתקלה בעצמכם באופן פשוט יחסית, אך במקרים אחרים לא תהיה ברירה אלא לקרוא לטכנאי מים מוסמך. אלו הן התקלות הנפוצות, והדברים שיש לעשות כדי להתמודד איתן:

  • המכשיר לא מוציא מים כלל:

    אם המכשיר לא מוציא מים בכלל יכולות להיות לכך סיבות שונות – בעיה בחיבור לחשמל או שקע לא תקין, בעיה בחיבור לצנרת המים, הפסקת מים, סנן שזז ממקומו ועוד. וודאו כי בר המים מחובר לחשמל ושהשקע תקין (תוכלו לבדוק את תקינות השקע באמצעות חיבור מכשיר חשמלי אחר אליו) וכן אם הצנרת בבית תקינה. אם הכל נראה תקין ובכל זאת לא יוצאים מים יש לקרוא לטכנאי.
  • נזילות:

    נזילות מים לרוב יתרחשו כאשר יש בעיה בחיבור למים, כגון חיבור לא תקין לצינור הראשי. בעיה אחרת יכולה להיות שמיכל איסוף המים התמלא וצריך לרוקן אותו. במידה ואתם רואים שהנזילה מגיעה מתוך המכשיר עצמו, נתקו את המכשיר מהחשמל והזמינו טכנאי.
  • לא יוצאים מים חמים:

    במידה והברז או הכפתור של המים החמים מוציא מים לא חמים יכולות להיות לכך מספר סיבות: ראשית כל, יתכן שצרכתם כמות רבה של מים חמים ופשוט צריך להמתין מספר דקות עד שיתחממו מים. בעיה אחרת יכולה להיות שמספק החימום או אופרטור החימום סגור, ובמקרה זה יש להפעיל אותו. במקרה והכל תקין ובכל זאת הבעיה נמשכת צרו קשר עם טכנאי או עם שירות הלקוחות של החברה ממנה רכשתם את בר המים.
  • הברז של המים החמים לא מוציא מים:

    סוג נוסף של בעיית מים חמים היא שברז המים החמים לא מוציא שום מים – לא קרים ולא חמים. בעיה זו יכולה להיווצר כתוצאה ממנגנון אבטחת שימוש או מצב חיסכון בחשמל. קראו את הוראות היצרן בנוגע לשימוש במים חמים, ובמידת הצורך המתינו מספר דקות עד שיהיו מים חמים.

 

כיצד נבחר טכנאי לתיקון בר מים?

אתם וודאי יודעים זאת היטב – בכל מקצוע תוכלו למצוא מגוון בעלי מקצוע ולא תמיד פשוט לדעת מי טכנאים מומלצים ואלו טכנאים יעשו חצי עבודה ויגרמו לכם לשלם יותר. כך תבחרו את הטכנאי המתאים:

טכנאי תמי 4 בבני ברק

גרים בבני ברק? אנחנו ממליצים בחום שיש לכם תמיד מספר של טכנאי בר מים בבני ברק המספק שירות באזור זה. יש יתרון מובהק לטכנאי שזמין קרוב למקום מגוריכם ויוכל להגיע אליכם במהירות ולטפל בבעיה בהקדם האפשרי כך שלא תצטרכו לחכות זמן רב עד שהבעיה בבר המים שלכם תטופל.

וודאו שלתיקון יש אחריות

לפעמים קורה שמטפלים בבעיה וחושבים שסיימנו, אך הבעיה חוזרת על עצמה. לכן חשוב לוודא כי לתיקון יש אחריות, ובמידה ואנחנו ממשיכים לסבול מהבעיה הטכנאי יגיע שוב ויטפל בה ללא גביית תשלום נוסף.

מחיר

בדקו מה המחיר המקובל בשוק עבור התיקון שאתם צריכים והשוו מחירים. מצד אחד מן הסתם לא תרצו לשלם יותר מהמחיר המקובל בשוק, אך מחיר נמוך מאוד צריך להדליק נורה אדומה שכן הוא עלול להעיד על שירות באיכות נמוכה.