055-939-7736

א-ה 09:00-17:30

טכנאי תמי 4 בבת ים

טכנאי תמי 4 בבת ים זמין לתיקון של בר מים ומיני בר בלי תשלום חודשי! התקשרו עכשיו!

לקבלת הצעת מחיר

בר מים הוא מכשיר שנכנס לסערה בחיינו ונמצא היום כמעט בכל בית או מקום עבודה. זהו מכשיר שימושי ביותר ולכן בכל מקום שבו הוא מוצב הוא נמצא בשימוש רב על בסיס יומיומי, והתוצאה היא שמדי פעם יש תקלות. תקלות מסוימות אנחנו יכולים לפתור בעצמנו אך יתכן ומדי פעם נצטרך להזמין טכנאי. מהן התקלות הנפוצות, כיצד ניתן להתמודד איתן ואיך נבחר את הטכנאי המתאים לתיקון בר המים? על כך נרחיב במאמר זה.

 

סוגי תקלות נפוצות

בבר מים יכולות להיות תקלות מכל מיני סוגים. אלה בן סוגי התקלות הנפוצות, וכיצד ניתן להתמודד איתן:

  • לא יוצאים מים כלל:

    אם בר המים לא מוציא מים בכלל, לא חמים ולא קרים יתכנו לכך כמה סיבות: חסר סנן או שהוא זז ממקומו, ישנה הפסקת מים או שהחיבור לחשמל או למים לא תקין. בדקו שהמכשיר אכן מחובר לשקע וכמו כן בדקו שהשקע עצמו תקין באמצעות חיבור מכשיר חשמלי אחר אליו. כמו כן בדקו אם הצנרת בבית תקינה ואם יש מים בברזים אחרים. וודאו שהסנן במקומו, ואם הכל תקין ובכל זאת המכשיר לא פועל הזמינו טכנאי.
  • אין מים חמים או קרים:

    לפעמים מהברז של המים החמים או הקרים יוצאים מים לא בטמפרטורה המבוקשת או לא יוצאים מים כלל (אך בברז השני כן יש מים). במקרה זה יש לבדוק אם מפסק החימום או אופרטור החימום / קירור סגור, ובמידה וכן יש להדליק אותו. כמו כן יתכן והמכשיר נמצא במצב חיסכון או שהיה שימוש מוגבר במים והמכשיר צריך לקרר או לחמם מים נוספים. במקרה זה המתינו מספר דקות ונסו שוב. 
  • נזילות:

    נזילות מים לרוב נוצרות בשל חיבור לא תקין לצינור המים הראשי וכן כאשר מיכל איסוף המים התמלא ואין בו עוד מקום. יש לוודא שהחיבור למים תקין ושיש מקום במיכל לאיסוף המים, ובמידה והבעיה ממשיכה יש ליצור קשר עם טכנאי תמי 4 בבת ים. 

 

טכנאי תמי 4 בבת ים – שתמיד יהיה טכנאי זמין במקום מגוריכם

אנחנו ממליצים בחום שתמיד יהיה לכם מספר של טכנאי זמין במקום מגוריכם. אם אתם תושבי בת ים, חשוב שיהיה לכם בהיכון מספר של טכנאי מים בבת ים. טכנאי זמין באזור מגוריכם הוא טכנאי שיוכל להגיע אליכם במהירות ולפתור את הבעיה בזמן מינימלי. זה לא נעים לחכות ימים רבים עד שהטכנאי יבוא, ולכן כדאי להיות תמיד מוכנים.

 

בעל מקצוע המספק מעטפת שירות מקיפה

כאשר בוחרים בעל מקצוע, מלבד איכות התיקון שכאמור מאוד חשובה חשוב גם השירות שמסביב – כמה קל לקבל מענה ממנו, האם הוא מלווה אתכם לאורך כל הדרך והאם השירות הוא אדיב. 

 

בדקו את המוניטין של הטכנאי

היום כבר ברור שאין דבר יותר חשוב עבור בעל מקצוע מהמוניטין ולכן זה הדבר הראשון שצריך לבדוק לגביו. אם לטכנאי יש לקוחות רבים ומרוצים זוהי אינדיקציה די טובה שגם אתם תהיו מרוצים מהשירות שלו. חפשו בגוגל ובאתרים המיועדים לכך בעלי מקצוע עליהם יש המלצות וחוות דעת חיוביות. התחרות כיום היא עזה כך שאין צורך להתפשר.

 

מחיר

מומלץ לחפש כמה עולה לתקן את הבעיה בה אתם צריכים לטפל. ישנם בעלי מקצוע שמנצלים בורות של לקוחות ומציעים מחירים מופקעים, אבל היום די קל לברר מה המחיר המקובל עבור שירותים שונים ולא ליפול בפח. מצד שני, אם הטכנאי מציע מחיר מאוד נמוך זה עלול להיות מחשיד שכן סביר מאוד שהשירות שלו ברמה נמוכה בהתאם.