חברת אלקטרה בר, בניגוד למתחרות כגון תמי4, משווקת לקהל הרחב בר מים יחיד. למרות זאת, מדובר בחברה עם לקוחות רבים בישראל, והיא נהנית ממכירות של אלפי ברי מים בכל שנה.

כמו החברות המתחרות, גם אלקטרה מציעה שירות בתשלום קבוע, שכולל שירות וחלפים. יחד עם זאת, ישנם צרכנים רבים שרכשו את המכשיר ללא מסלול השירות. כאשר הם נתקלים בתקלה כזו או אחרת, הם צריכים למצוא טכנאי בר מים אלקטרה.

טכנאי אלקטרה בר

הטכנאים המקצועיים של WaterBar מתמחים בין השאר בתיקון אלקטרה בר. לכן, כאשר אתם צריכים טכנאי אלקטרה בר פרטי, אנחנו הבחירה המומלצת על ידי מאות לקוחות בכל רחבי הארץ.

בין אם מדובר על בר מים שהפסיק לעבוד לחלוטין, בין אם מדובר בבעיה של חימום או קירור המים או בתקלה של נזילות שונות – אנחנו כאן בשבילכם. טלפון אחד ואנחנו בדרך אליכם.

תיקון אלקטרה בר

תיקון אלקטרה בר במהלך שנת האחריות שניתנת על ידי החברה, יכולה להיעשות על ידי הטכנאים המורשים של החברה. יחד עם זאת, לאחר תום האחריות, עדיף להזמין טכנאי בר מים פרטי שאינו שייך לחברת אלקטרה, אלא נותן שירות באופן פרטי.

הייחודיות של מתקני המים של אלקטרה

בניגוד למכשירים אחרים, מתקני המים של אלקטרה כוללים 3 שלבים במערכת הסינון המובנית:

היתרונות של אלקטרה בר

לברי המים של אלקטרה יש כמה יתרונות על פני מוצרים מתחרים בשוק מתקני המים בישראל, וכאן נמנה כמה מהיתרונות האלה.

הדבר הראשון שהרבה אנשים שמים לב אליו הוא העיצוב. בר המים הסטנדרטי של אלקטרה מגיע ב-12 צבעים לבחירת הלקוח.

כאשר מדובר על המתקנים המעוצבים של אלקטרה, הרי שהם באים בעיצובים מיוחדים שכוללים הדפסים פרחוניים מיוחדים פרי עטו של המעצב הנודע פיליפ בולקיה.

תגובה אחת

  1. הי, אשמח לדעת מה עלות ביקור טכנאי ותיקון מוערך לבעיה שהמכשיר עובד כל הזמן (כנראה טרמוסטט בעייתי). רעש קבוע של עבודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *